Pagani
Pagani

Pagani Huayra

Тип авто – купе S-класу; кількість місць – 2; Маса – 1350 кг;                         Двигун – 6-літровий V12 бітурбо; Трансмісія – 7-ступенева секвентальна; Привод – задній; Потужність – 700 к.с.; Розгін до сотні –  3,3 сек.; Максимальна швидкість - 370 км/год; Витрата пального в місті – 23,1 л на  100 км; орієнтовна вартість - $1 млн 400 тис.

У 1988 p. працівник фабрики Lamborghini Гораціо Паґані ство­рив фірму, покликану надавати послуги відомому бренду та водночас працювати над власним проектом — виробни­цтвом найшвидших і найрозкішніших спортивних автомобілів. У 1990-х цей амбітний задум почав утілюватися завдяки співпра­ці з німецьким концерном Daimler. Паґані одержав можливість комплектувати свої розробки «мерседесівськими» двигунами, на­томість узяв діяльну участь у проектуванні прототипу Chrysler ME Four-Twelve.

У 1999 р. світ побачила перша мо­дель Pagani під назвою Zonda. Вона виявилася вельми успіш­ною та встановила низку рекордів на 4 відомих трасах. Наступ­ником цієї машини стала Huayra. Цей суперкар планується постачати до Сполучених Штатів, отож він відповідатиме американським стандартам екології та безпеки.

Вайра — ім’я бога вітру в пантеоні стародавніх інків. Більш до­речної назви, щоб підкреслити швидкість суперкара, і не добе­реш. Враховуючи, що засновник бренду Гораціо Пагані народив­ся саме в Південній Америці, неподалік земель колишньої імперії індіанців, стає остаточно зрозумілим — іншої назви в авто просто й бути не могло.

Виглядає Huayra справді божественно. Поздовжні «краплі» передньої біксенонової оптики, висунута вперед напівпрозора «шкаралупа» кабіни, двері, котрі розкриваються за принципом «крила чайки», бічні дзеркала на елегантних ніжках, вуглепластикові «пелюстки» задніх світлодіодних ліхтарів, фірмовий квартет патрубків випускної системи посеред корми — усе це створює не­повторний і впізнаваний образ.

Huayra виготовлена в суцільному типі кузова «монокок» із су­міші титану та карбону. В цю структуру розробники здогадалися інтегрувати всі вентиляційні канали. Завдяки використанню над­легких міцних матеріалів новий Pagani виявився найлегшим суперкаром у своєму класі.

Саме на таке авто розробники ризикнули встановити вели­чезний форсований двигун Mercedes-AMG з двома нагнітача­ми. Мотор допрацювали: турбо провал на низьких обертах було ліквідовано, система змащування відтепер не потребує великої кількості мастила — вона працює на так званому «сухому» картері, а паливо впорскується одним або двома (залежно від швидкості) на­сосами лише в тій кількості, яка по­трібна — жодної краплини більше. Хоча двигун скажено потужний, рівень викидів шкідливих речо­вин у повітря відповідає нормам

Коробку передач з подвійним зчепленням постачає британ­ська фірма XTRAC, електронно регульовані амортизатори тут від Ohlins, а на спеціально розроблених для «вайри» шинах красуєть­ся напис Pirelli. Натомість власним винаходом Pagani є активні передні та задні «антикрила», які не тільки генерують притискну силу та роблять ефективнішим гальмування, але й завдяки особ­ливій конструкції компенсують крени кузова при маневрах.

Huayra можна вважати ексклюзивним автомобілем. Обсяги ви­робництва за задумом керівників фірми не мають перевищувати 20 машин на рік.