Volkswagen

Volkswagen

Volkswagen Golf GTI

Тип авто – хетчбек С-класу; кількість місць – 5; Маса – 1393 кг;                         Двигун – турбована 2-літрова рядна «четвірка»; Трансмісія – 6-ступенева механіка; Привод – передній; Потужність – 210 к.с.; Розгін до сотні –           6,9 сек.; Максимальна швидкість - 240 км/год; Витрата пального в місті – 10 л на  100 км; орієнтовна вартість - $33 тис.

 

Бренд родом із нацистської Німеччини. Восени 1933 р. влада Рейху заповзялася втілювати проект «народний автомобіль» і запропонувала очолити перспективний напрямок відо­мому конструкторові Фердинанду Порше. У 1938 р. було закладе­но автозавод у Вольфсбурзі — спеціально побудованому у цьому місті. Проте на заваді реалізації амбітних планів влади стала Друга світова війна та поразка Німеччини.

Наприкінці бойових дій промисловий об’єкт у Вольфсбурзі розбомбила американська авіація. Уже в післявоєнній ФРН ідеї та напрацювання нацистів визнали корисними. Проект реанімува­ли, і створений Порше недорогий доступний volk (народ) wagen (автомобіль) таки побачив світ. Volkswagen на прізвисько «жук» підкорив цілий світ, ставши одним із найкращих набутків історії автомобілебудування. Компанія була просто приречена на рекордні фінансові успіхи й відтоді є одним із світових лідерів у виробництві авто середнього класу.

Теперішній GTI — це вже шосте покоління «гольфів». Потужну вер­сію звичайнісінької невеличкої ма­шини було представлено в 1976 р. як експеримент. «Джи-ті-ай» здійс­нив справжню революцію в авто­мобільному світі, започаткувавши цілий напрямок «гарячих хетчів» і ставши загальновизнаним етало­ном. Недорогий Golf із форсованим мотором і чудовою керованістю на звивистій трасі чи світлофорних перегонах у місті міг посоромити чимало справжніх спорткарів.

Статус живої легенди Volkswagen старанно підтримує й досі. Виробники-конкуренти пропонують у цьо­му ж сегменті потужніші машини з повним приводом, жорсткішою підвіскою та стильними інтер’єра­ми з безліччю вставок «під карбон». Усі ці «витребеньки» для GTI абсолютно непотрібні - VW сприймає їх із лагідною усмішкою співчуття. Golf не прагне видаватися кимось іншим — він був і є пе­редусім цивільним, народним, а вже потім швидким автомобілем. Його принципова вірність передньоприводній конструкції не­зрозуміла для гонщика. Картата оббивка сидінь безнадійно давно вийшла з моди, але досі у традиційно простому салоні почуваєшся напрочуд затишно.

Ключ до популярності «джи-ті-ай» - у незбагненному поєд­нанні протилежностей. Швидкість і маневреність машини гармо­нійно поєднуються з м’якістю підвіски. Тобто поїздка на «гольфі» ніколи не буде нудною, але й неприємного підстрибування на ямах не відчуватиметься. Авто за­довольняє як хист і амбіції водія, так і прагнення спокійної безпеч­ної подорожі його пасажирів. GTI є драйверським і сімейним автомо­білем водночас — ідеальний ком­проміс. Цей дивовижний баланс спортивності й повсякденності жодна з машин у світі не втілює кра­ще за Golf. Саме тому «гаряча» серія користується стабільним попитом уже понад 35 років. Комерційний успіх Volkswagen Golf GTI - 2 млн проданих екземплярів — залишається недосяжною мрією всіх конку­рентів.

«Гольф» є абсолютно типовим «фольксвагеном» у тому сенсі, що завжди гармонійно виглядає в поточному модельному ряді фірми. Він не живе окремим від спів братів життям, підкреслюю­чи в такий спосіб філософію власної «нормальності», а не винят­ковості. Хоча насправді шосте покоління помітно габаритніше за перше — це все вимоги часу. Теперішній GTI зберігає ті самі ідеї «стрімкого» дизайну та вишукану стилістику чітких ліній, що й по­передники. Попри насичення електронікою, він досі цілком про­стий у керуванні. Відгуки механіки на порухи керма чи натискан­ня педалей чіткі й прогнозовані. Автомобіль настільки зручний і зрозумілий, що вже після перших метрів дороги здається, нібито їздив на ньому все життя.