Tesla

Tesla

Тип авто – ліфтбек класу F; кількість місць – 5; Маса – 2100 кг;                 Двигун – електричний; Трансмісія – редуктор; Привод – повний; Потужність – 773 к.с.; Розгін до сотні –  2,7 сек.; Максимальна швидкість - 250 км/год; Витрата пального в місті – 613 км; орієнтовна вартість - $190 тис.

 

Гарних автовиробників багато, однак тільки одиниці з них стають культовими. Tesla саме такий унікум. Це феномен, який уже карди­нально змінив історію автопромисловості та має гігантські плани й амбіції на майбутнє.

Все відбулося дуже стрімко. У 2006 р. компанію було зареєстрова­но у США. Біля її витоків стояли надзвичайно успішні люди: засновни­ки Google Ларрі Пейдж та Сергій Брін, засновники PayPal Іліон Маск та eBay Джефрі Сколл. Фірму підприємців із Кремнієвої долини назвали на честь видатного фізика Ніколи Тесли.

Перший випущений у партнерстві з Lotus автомобіль Tesla Roadser використовував двигун змінного струму, технології котрого розробив ще сам геній електромеханіки Нікола Тесла.

Tesla стала чотириколісним уособленням доби стрімкого розвит­ку Інтернету і комп’ютерних технологій. Її поява у світі авто подібна до успіху iPhone на ринку телефонів. Це справжня революція та змі­на наявних доти стандартів. Ікона стилю. Не просто модний гаджет, а обличчя своєї епохи. Найкрасивіші, найсучасніші, найшвидші ав­томобілі — які до того ж і найпрактичніші в обслуговуванні. Суперкари Tesla живляться в рази дешевшою за бензин електроенергією, не забруднюють довкілля, практично не ламаються.

Фактично, Tesla першою запропонувала людям те найсміливіше, про що вони тільки мріяли, — економічне, практичне, екологічне авто — і тому здобула таке визнання. У 2017 р. за вартістю Tesla перевершила General Motors, відтак компанія стала найдорожчим автомобільним ви­робником у США!

Великі надії на збереження темпів стрімкого розвитку компанія пов’язує з  Model 3. Це перша бюджетна Tesla, що орієнтована на широкі кола покупців. Попит на таке авто шалений: тільки за перший тиждень машину замовили і внесли передплату 325 тисяч чоловік. Окрім того, компанія не обмежує себе виробництвом легкових   авто — вже зараз вона активно освоює ринок сонячних батарей, а також планує продаж екологічно чистих вантажівок і автобусів.

Tesla здійснила ще один нестандартний крок — відкрила частину своїх патентів, аби заощадити витрати на розробку власних технологій іншим автовиробникам. Американці пояснюють, що лише так можна стимулювати справді масовий перехід людства на електромобілі. А та­кож стимулювати конкуренцію, без котрої, як відомо, немає розвитку і прогресу. Отже, це парадоксальне та невигідне, на перший погляд рі­шення, насправді в інтересах самої ж Tesla.

Model S є найуспішнішою моделлю і флагманом Tesla. Машина роз­роблялася з нуля — в неї не було аналогів, у яких можна було б навчати­ся та запозичити щось з уже випробуваного. Випробовувати і вдоско­налювати довелося вже в процесі виробництва. I Tesla зробила з цього принцип!

Наприклад, автомобіль може не просто знайти вільне місце та за­паркуватися на стоянці. Tesla має функцію автопілота! Тобто може перелаштуватися в інший ряд без дотику людини до керма — досить ввімкнути знак повороту, і машина виконає маневр самостійно. Завдя­ки різноманітним сенсорам комп’ютерний «мозок» Model S щосекунди моніторить ситуацію на дорозі і запобігає можливим ДТП — авто­матично гальмує, прискорюється чи змінює траєкторію руху. А завдяки спеціальній функції на телефоні Tesla можна викликати під двері будин­ку — і вона заведеться та приїде з парковки самостійно, без водія!

Така функція є унікальною. Однак технології в сучасному світі ста­ють застарілими уже наступного дня після появи. Як бути? Випускати нові моделі з уже сучаснішими функціями? Ні — змінюватися миттє­во! Tesla вдосконалюється сама: той-таки автопілот завантажує останні версії програми з Інтернету та встановлює оновлення на машині. Це за­ощаджує час і гроші — власник користується всіма найновішими опція­ми абсолютно безкоштовно і навіть без заїздів на СТО.

Model S також стала новим словом у царині безпеки - ризик заги­нути чи серйозно травмуватися в аварії зведено до мінімуму. Енергію удару поглинають важкі батареї та спеціальні металеві зони деформа­ції. Бензинові та дизельні авто не можуть навіть наблизитися до рівня безпеки Tesla. Також інженери вирахували ідеальний баланс ваги та ае­родинаміки — керованість машини на рівні найкращих у світі. Однак справжня її принада, попри всі комп’ютери та електрику, суто автомо­більна. Мало знайдеться у світі бензинових суперкарів, які не програють Tesla в стрімкості ходу. Те, як Model S стартує з нуля до 100 чи 200 км/год., здатне закохати назавжди в цей автомобіль кожного фаната швидкості Навіть якби в цього авто не було ніяких інших переваг. А їх насправді безліч.