Porsche
Porsche 911 Turbo S
Тип авто – купе S-класу; кількість місць – 2; Маса – 1570 кг; Двигун – турбований V6 об’ємом 3,8 л; Трансмісія – 7-ступеневий автомат; Привод – повний; Потужність – 530 к.с.; Розгін до сотні – 3,1 сек.; Максимальна швидкість - 312 км/год; Витрата пального в місті – 16,5 л на 100 км; орієнтовна вартість - $240 тис.
Талановитий інженер Daimler Фердинанд Порше організував виробництво власних автомобілів у 1931 році. Його конструкторське бюро розпочало працю одразу в двох напрямках. По-перше, фірма змагалася за замовлення німецького уряду, котрий хотів стимулювати розробку та виробництво справжнього «народного авто». З цієї галузі діяльності згодом виник бренд Volkswagen. По-друге, Порше мріяв про справжні машини для перегонів. І ця мрія зумовила майбутнє марки Porsche.
Дебютна 35б-та модель була дизайнерським витвором сина Порше - Феррі. «Начинка» її виявилася досить «вторинною», бо ж насправді під спортивним кузовом із видовженим капотом ховалася база прототипу, Volkswagen Beetle —- від легендарного «жука» Porsche одержав двигун, коробку передач і підвіску. Модель була успішною, однак її наступник перевершив усі сподівання, ставши одним із канонів спортивного автомобіля всіх часів і народів. Йдеться, звісно, про Porsche 911.
Перший 911-й було зібрано 1963 року, вже по смерті засновника марки. Він поклав початок фірмовому стилю Porsche: скошеному вниз капоту, вивищеним та заокругленим переднім крилам, котрі завершуються фарами-«краплями». У спортивній колекції бренду нараховується понад 30 тисяч перемог у різноманітних перегонах. І вельми промовистим є факт, що більше половини з них здобуто саме 911-ми моделями.
Перемогою на ралі «Каррера Панамерікана» 1954 р. Porsche забезпечив собі вихід на ринок США. Це був справжній економічний прорив, завдяки якому німецька марка сьогодні вважається найрентабельнішим автомобільним виробником у світі — у перерахунку загальних прибутків компанії на кожну продану машину.На згадку про знакову подію навіть сьогодні в модельному ряді Porsche можна зустріти назви Carrera та Panamera.
Шосте покоління 911-х випускається з 2006 р. під серійним індексом «997». Турбо-версія має фірмову навігацію, шкіряний салон, карбоново-керамічні гальма. А головне — особливу турбіну зі змінною геометрією, що не потребує використання турботаймера. Цей унікальний підсилювач не тільки збільшує потужність і крутний момент мотора, але й суттєво заощаджує паливні витрати. Конструктори Porsche додали до S-версії 911-го ще й заводське поєднання «розумного» напівавтомата PDK із пакетом Sport Chrono Turbo, завдяки чому це авто стало найшвидшим в історії марки!
911 Turbo S важко називати справжнім «суперкаром». Бо така характеристика більш притаманна кричущо непрактичним, але зовні яскравим авто. Для Porsche пріоритети між іміджем та якістю розставлені принципово інакше. Німці працюють не заради захоплення публіки, яка милуватиметься машиною ззовні, а задля справжньої насолоди водія, котрий сидітиме всередині. Саме тому в Turbo немає «хуліганських» ручної КПП і заднього приводу, а розробники не переймаються гонитвою за чотиризначним числом «кінських сил».
Turbo S покликаний бути не просто швидким, але й комфортним, безпечним і надійним. Це дуже якісний гранд-турер для успішної людини середніх років, а не скажений спорткар для молодика-мажора. Porsche насправді є тим, чим інші тільки намагаються здаватися...