Porsche

Porsche

Porsche 911 Turbo S

Тип авто – купе S-класу; кількість місць – 2; Маса – 1570 кг;                         Двигун – турбований V6 об’ємом 3,8 л; Трансмісія – 7-ступеневий автомат; Привод – повний; Потужність – 530 к.с.; Розгін до сотні – 3,1 сек.; Максимальна швидкість - 312 км/год; Витрата пального в місті – 16,5 л на  100 км; орієнтовна вартість - $240 тис.

 

Талановитий інженер Daimler Фердинанд Порше організував виробництво власних автомобілів у 1931 році. Його кон­структорське бюро розпочало працю одразу в двох напрям­ках. По-перше, фірма змагалася за замовлення німецького уряду, котрий хотів стимулювати розробку та виробництво справжньо­го «народного авто». З цієї галузі діяльності згодом виник бренд Volkswagen. По-друге, Порше мріяв про справжні машини для пе­регонів. І ця мрія зумовила майбутнє марки Porsche.

Дебютна 35б-та модель була дизайнерським витвором сина Порше - Феррі. «Начинка» її виявилася досить «вторинною», бо ж насправді під спортивним кузовом із видовженим капотом ховалася база прототипу, Volkswagen Beetle —- від легендарного «жука» Porsche одержав двигун, ко­робку передач і підвіску. Модель була успішною, однак її наступник перевершив усі сподівання, став­ши одним із канонів спортивно­го автомобіля всіх часів і народів. Йдеться, звісно, про Porsche 911.

Перший 911-й було зібрано 1963 року, вже по смерті засновни­ка марки. Він поклав початок фір­мовому стилю Porsche: скошеному вниз капоту, вивищеним та заок­ругленим переднім крилам, котрі завершуються фарами-«краплями». У спортивній колекції бренду нара­ховується понад 30 тисяч перемог у різноманітних перегонах. І вель­ми промовистим є факт, що біль­ше половини з них здобуто саме 911-ми моделями.

Перемогою на ралі «Каррера Панамерікана» 1954 р. Porsche за­безпечив собі вихід на ринок США. Це був справжній економіч­ний прорив, завдяки якому німецька марка сьогодні вважається найрентабельнішим автомобільним виробником у світі — у пере­рахунку загальних прибутків компанії на кожну продану машину.На згадку про знакову подію навіть сьогодні в модельному ряді Porsche можна зустріти назви Carrera та Panamera.

Шосте покоління 911-х випускається з 2006 р. під серійним ін­дексом «997». Турбо-версія має фірмову навігацію, шкіряний са­лон, карбоново-керамічні гальма. А головне — особливу турбіну зі змінною геометрією, що не потребує використання турботаймера. Цей унікальний підсилювач не тільки збільшує потужність і крутний момент мотора, але й суттєво заощаджує паливні витра­ти. Конструктори Porsche додали до S-версії 911-го ще й завод­ське поєднання «розумного» напівавтомата PDK із пакетом Sport Chrono Turbo, завдяки чому це авто стало найшвидшим в історії марки!

911 Turbo S важко називати справжнім «суперкаром». Бо така характеристика більш притаманна кричущо непрактичним, але зовні яскравим авто. Для Porsche пріоритети між іміджем та якіс­тю розставлені принципово інакше. Німці працюють не заради захоплення публіки, яка милуватиметься машиною ззовні, а за­для справжньої насолоди водія, котрий сидітиме всередині. Саме тому в Turbo немає «хуліганських» ручної КПП і заднього приводу, а розробники не переймаються гонитвою за чотиризначним чис­лом «кінських сил».

Turbo S покликаний бути не просто швидким, але й комфорт­ним, безпечним і надійним. Це дуже якісний гранд-турер для успішної людини середніх років, а не скажений спорткар для мо­лодика-мажора. Porsche насправді є тим, чим інші тільки намага­ються здаватися...