Acura

Acura NSX

Тип авто – купе класу G2; кількість місць – 2; Маса – 1725 кг; Двигун – 3,5 літровий V6 і електромотор; Трансмісія – 9-ступеневий автомат; Привод – повний; потужність – 573 к.с.; Розгін до сотні – 2,9 сек.; Максимальна швидкість - 307 км/год; Витрата пального в місті – 11,8 л на 100 км; орієнтовна вартість - $280 тис.

 

Японський автовиробник Honda працює з середини ХХ століття. Він зажив слави «міцного середняка» - компанії, що навчилася виробляти якісні бюджетні машини, але не більше. Інженери та дизайнери прагнули підкорення нових вершин, але на заваді стояв уже готовий бренд. Для руху вперед необхідно було відв'язати автомобілі від банальної репутації «хонд». І в 1984 р. рішення було знайдено. На американський ринок вийшла Acura.

Насправді це була та сама Honda, але з іншим шильдиком, спортивними обвісами і потужнішим двигуном. Її успіх був надзвичайним. Уже за рік виробник був змушений подвоїти мережу своїх салонів і СТО, а невдовзі лік проданим у США «акурам» пішов на сотні тисяч. Японці полонили серця покупців ексклюзивною пропозицією лише для однієї країни, спортивною славою «хонд», перемогами в автоспорті, виразним дизайном із чіткими лініями та класичними контурами, а також якістю за доступною ціною. Acura позиціонувалася як люксове авто, але при цьому коштувало дешевше конкурентів, яких ще й випереджало в надійності та ходових характеристиках.

Вже перші моделі Асига почали вигравати гучні титули кращих машин року. Спортивні здобутки марки теж вражають. Уже в дебютний для себе рік на елітних виснажливих перегонах серії Ле-Ман команда займає призові місця. Слава і популярність бренду поширюється далеко за межі Північної Америки. Acura виходить на ринки, які ніколи раніше не думала освоювати - Європу, Китай і саму Японію. За три десятки років існування те, що мало стати підрозділом з виробництва «нафаршированих» Honda для американців, перетворилося на унікальне явище світового автопрому. Компанія не спочиває на лаврах і продовжує активний розвиток, розширює модельний ряд, не вважаючи свій потенціал вичерпаним.

Успіх бренду Acura великою мірою зумовлений моделлю NSХ. Неймовірно красиве купе з'явилося в 1990 році. Воно було першим автомобілем із повністю алюмінієвим корпусом та низкою інших новацій. До його появи доклав зусиль і легендарний пілот «Формули 1» Айртон Сенна. Переможні титули кращого авто року сипалися від профільних журналів, наче з рогу достатку. А популярне видання Motor Trend навіть оголосило NSХ кращим спортивним автомобілем в історії людства. Acura здобула славу першого японського суперкара і відтоді змушена тримати взяту висоту.

Теперішнє покоління NSХ збирають вручну на фабриці в американському штаті Огайо, При виготовленні застосовують особливу технологію лиття металу, котра забезпечує йому міцність, співмірну з кованимзалізом. А силу автомобіль бере з гібридної установки – поєднання електромоторів і потужного бензинового двигуна з двома турбонагнітачами. Філософія цієї машини - бути суперкаром на кожен день,а не лише іграшкою-забаганкою для трекових перегонів у вихідні. Як і легендарний попередник, цей автомобіль є останнім словом техніки для своєї доби. Він кидає виклик визнаним лідерам спортивного преміум-сегменту, Ferrari та Porsche, стартуючи з місця чи не найшвидше у світі. Крім Того, Acura має найнижчий центр тяжіння, що вкупі з повним приводом робить ї ідеально стійкою 1 а дорозі. Допоміжна ж електроніка виправляє можливі помилки водія та дозволяє маневри на межі можливого, за котрі на іншому авто довелося о розплачуватися аваріями.

Однак саме це й не влаштовує критиків - на їхню думку, М5Х занадто технологічний і громіздкий, він не викликає настільки яскравих почуттів, як його конкуренти. Мовляв, ті зберегли для водія потребу в майстерності та відчуття справжньої небезпеки за кермом, тоді як Acura  більше нагадує перегони в комп'ютерному симуляторі. Та ніхто не наважується заперечити, що NSХ, як і в 1990-ті, є культовим явищем у світі швидкості.